[ad_1]

لندن: انگلیس کانال تلویزیونی دولتی چین را از مجوز پخش خود پس از تحقیقات نشان داد که دارنده پروانه از نظر ویراستاری فاقد کنترل تحریریه است و با تصمیم چین ارتباط دارد. حزب کمونیست.
تنظیم کننده ارتباطات Ofcom روز پنجشنبه گفت که مجوز انگلستان را برای لغو کرده است شبکه تلویزیونی جهانی چینیا CGTN ، یک کانال خبری ماهواره ای بین المللی به زبان انگلیسی.
CGTN در انگلیس از طریق تلویزیون های رایگان و پولی در دسترس بود. برای اظهار نظر بلافاصله نمی توانید دسترسی پیدا کنید.
نهادهای نظارتی پس از شکایت چند نفر ، شروع به بررسی کانال کردند و گفتند که این کانال اعترافات اجباری آنها را پخش می کند و قوانین انصاف و دقت را نقض می کند.
یکی از کارمندان سابق کنسولگری انگلیس در هنگ کنگ است که می گوید به دلیل اطلاعات در مورد معترضان توسط پلیس چین بازداشت و شکنجه شده است.
دیگری از طرف بازپرس شرکت انگلیسی بود که گفت در حالی که در چین زندانی شده مجبور به اعتراف شد. در آن زمان ، CGTN به درخواست های اظهار نظر در مورد این ادعاها پاسخ نداد.
نگهبان گفت که او دریافت که سازمانی که مجوز این کانال را صادر کرده است ، Star China Media Limited ، مسئولیت ویراستاری در مورد تولید CGTN را ندارد ، که یک مورد مجوز است.
Ofcom گفت ، برنامه انتقال مجوز به شرکت شبکه تلویزیونی جهانی چین رد شد ، زیرا “اطلاعات مهم” از دست رفته بود. اما این نیز ناکام ماند ، “زیرا ما معتقدیم CGTNC از داشتن پروانه سلب صلاحیت نخواهد شد زیرا توسط ارگانی کنترل می شود که در نهایت توسط حزب کمونیست چین کنترل می شود.”
نگهبان گفت که او به CGTN “زمان قابل توجهی” برای انطباق می دهد ، اما این تلاش ها “از قبل خسته شده است”.
افكام گفت: “پس از بررسي دقيق ، با در نظر گرفتن تمام حقايق و حقوق توزيع كننده و مردم براي آزادي بيان ، تصميم گرفتيم كه لغو مجوز پخش CGTN در انگلستان مناسب است.”

[ad_2]

By saliR

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.