[ad_1]

قانون به اصطلاح انبار از 9 تا 4 توسط هیئت مدیره کیفیت هوا در ساحل جنوبی تصویب شد. عکس AP

لس آنجلس: جنوب کالیفرنیا تنظیم کنندگان کیفیت هوا در روز جمعه قانونی را تصویب کردند که انتشار دیزل از هزاران کامیون حامل کالا از تعداد روزافزون انبارهای بزرگ منطقه را که توسط آمازون و سایر شرکتها
مناطق پیرامون تأسیسات آلودگی بیشتری را تحت تأثیر قرار داده و جوامع غالباً اقلیت آنها را تحت تأثیر قرار داده است.
به اصطلاح قانون انبار توسط هیئت مدیره منطقه ساحل جنوبی 9-4 تصویب شده است.
این یک سیستم نقطه ای ایجاد می کند که نیاز به حدود 3000 مرکز توزیع دارد تا از منویی با گزینه هایی برای کاهش یا جبران انتشار گازهای گلخانه ای انتخاب کنند. این موارد ممکن است شامل گزینه هایی مانند جایگزینی کامیون های دیزلی و سایر تجهیزات با مدل های الکتریکی ، نصب صفحات خورشیدی در پشت بام یا نصب فیلترهای هوا در مدارس اطراف یا مراکز مراقبت روزانه باشد.
در این پیشنهاد آمده است: “اپراتورهای انبار می توانند طرحی شخصی شده مخصوص سایت خود تهیه و اجرا كنند ، یا می توانند هزینه تخفیف پرداخت كنند.” هزینه ها برای تأمین هزینه های مشابه کیفیت هوا در محله های اطراف تأمین می شود.
مقامات ساحل جنوبی گفتند که آنها برای رعایت مهلت قانونی کاهش مه دود فدرال در سالهای 2023 و 2031 اقدام کردند.
منطقه مدیریت کیفیت هوا در گزارش ارزیابی تأثیر اقتصادی و اجتماعی در اوایل سال جاری گفت که این مقررات مزایای بهداشت عمومی را به ارزش 2.7 میلیارد دلار از سال 2022 تا 2031 فراهم می کند – از جمله 5800 مورد دیگر. حملات آسم کمتر و 300 مرگ کمتر.
گروه ها و فعالان محیط زیست این رای را ستودند و گفتند که این رایانه ضمن کاهش مشاغل محلی برای انرژی پاک ، آلودگی را کاهش می دهد.
در بیانیه مشترک آمده است: “این قانون” اولین قدم برای از بین بردن آلاینده های سمی یکی از بزرگترین و سودآورترین صنایع کشور است. ” باشگاه سیرا، Earthjustice ، مجموعه مردم برای عدالت زیست محیطی و مشارکت برای خانواده های کارگر.
“انقباض دود ، کالیفرنیا آدریان مارتینز از Earthjustice گفت: “آینده ای بهتر برای ریه های ما ترسیم می کند.” مزایای سلامتی بسیار زیاد خواهد بود ، اما قانون منبع غیر مستقیم فقط آغاز کار است. راهی که ما کالاها را به این کشور منتقل می کنیم باید به نام هوای پاک و آینده ای تنفس ، برقی باشد. ”
ولی لس آنجلس فدراسیون تجارت شهرستان گفت که این قانون مالیات غیر مجاز برای کشتن مشاغل است و اقدامات مدیریت کیفیت هوا را “غیرمسئولانه” و “تقلید مسخره آمیز” خواند.
این گروه بازرگانی گفت: “کارکنان به هیئت مدیره توصیه می کنند که این قانون و مالیات ده ها هزار شغل را از بین می برد ، بدون اینکه شواهدی دال بر کاهش انتشار گازهای گلخانه ای وجود داشته باشد.” “علاوه بر این ، این از دست دادن شغل به طور نامتناسبی بر جوامع رنگی ، همان جوامعی که شورا ادعا می کند حمایت می کند ، تأثیر می گذارد. این شیوه ای نیست که باید سیاست های عمومی انجام شود.”
BJ Patterson ، مدیر اجرایی Pacific Mountain Logistics ، که بیش از 65 نفر را در یک انبار 200000 فوت مربع (18،580 متر مربع) در سن برناردینو استخدام می کند ، به لس آنجلس تایمز گفت که او نمی داند کدام یک از گزینه های انطباق شرکت او است انتخاب می کرد
وی گفت ، بیشتر لیفتراک های استفاده شده در داخل هم اکنون برقی هستند و کنترل کننده ورود و خروج کامیون ها نیست.
وی گفت که انتخاب پرداخت هزینه های تخفیف برای کسب و کار وی سالانه 200000 دلار هزینه دارد.
گروه های زیست محیطی و جامعه سالهاست که برای کمک به محله هایی که از اکسیدهای نیتروژن تشکیل دود تشکیل شده از کامیون هایی که به انبارهای پراکنده متعلق به آمازون و سایر توزیع کنندگان در سراسر منطقه داخلی شرق لس آنجلیس سرازیر می شوند ، برای ایجاد مقررات سختگیرانه تلاش می کنند.
وین نستری ، مدیر اجرایی منطقه ساحل جنوبی گفت: “این جوامع غالباً محروم و افراد رنگین پوست هستند. بنابراین این بخشی از تعهد مداوم ما برای مقابله با نابرابری ها در عدالت زیست محیطی و همچنین آلودگی کلی کیفیت هوا در منطقه است.” ، یک روز قبل از رای گیری
مقامات منطقه گفتند که بیش از 2.4 میلیون نفر حداقل در نیم مایلی حداقل یک انبار بزرگ زندگی می کنند و در آن مناطق آسم و حملات قلبی بالاتر است و به طور نامتناسبی سیاه پوستان و اسپانیایی تبار هستند.
ارائه پیشنهاد پس از افتخار اعضای هیئت مدیره از پاک کننده هوای تازه ویلیام A. بورک ، که پس از 23 سال ریاست جمهوری بازنشسته می شود ، احترام گذاشت.
بورک گفت: “امروز تاریخی است. برای رفتن به خانه نمی تواند روز بهتری باشد.”

فیس بوکتوییترلینک شدهپست الکترونیک

[ad_2]

By saliR

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.